Home

Proppskåp är aldrig särskilt fina. Vi har ett enormt skåp i sovrummet, som jag länge funderat på vad jag ska göra med. Nu när vi målade om vart det såklart mycket bättre, och det smälte in lite mer än förut. Såg dock väldigt tråkigt ut.

Igår kväll drog jag fram dekorplasten som jag pysslat med lite tidigare och började skära ut en holk och en gren. Nu är skåpet pimpat och väntar bara på att en pippi ska få plats.








Här är tanken att pippin ska få sitta, men än så länge har den fel färger. Grenen ska sprayas svart, och nu mina vänner behöver jag hjälp; Vart får jag tag på rosa sprayfärg?

Har letat på Jula, Mekonomen, Clas Ohlson, Biltema. Sebbe har frågat sina kunder på Slätten och Grubbe, typ K-rauta, Färg & Tapet och Bäcklunds. Nada. Fick tipset om att kolla Laitis, så där åker vi förbi i eftermiddag.

Help?


Kommentarer
Postat av: brorsan

prova alla bilaffärer också. autoparts, mekkan.

finns ju även hobby butiker.

2011-01-25 @ 12:08:26
Postat av: Linda

Har kollat Mekonomen redan. Får åka förbi Autoparts sen då.

2011-01-25 @ 13:07:34
Postat av: Sara

Här lär du garanterat hitta vad du behöver. Grafittifärg fungerar säkert bra till ditt ändamål! De tipsade om det på äntligen hemma en gång :) http://www.highlights.nu/index.php?id=3



Lycka till!

2011-01-25 @ 15:59:29
Postat av: Linda

Åh, tack för tipset. Där fanns det ju hur mycket som helst. Och billigt. Åkte förbi Autoparts och där hade dom en burk för 119 spänn som jag fick lov att köpa. Hann inte se din kommentar innan! Men kommer definitivt att handla på den sidan, för spray går det mycket av här hemma =)

2011-01-25 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0