Easy cover



Just fått upp easy covern på väggen. Nu sticker det i fingrarna på grund av all glasfiber.

Sebbe har gått över till grannen så jag fortsätter min kväll ensam. För två veckor sedan upptäckte vi att vi faktiskt har ett badkar här i huset. Eller, det visste vi ju såklart, men det har inte blivit använt förutom en enda gång sedan vi flyttade hit. Nu tyckte jag det var helt underbart att få krypa ner i varmt vatten när sammandragningarna kommit. Idag sa dock barnmorskan att jag har badförbud på grund av att slemproppen gått. Hoppas jag inte hunnit dragit på mig några infektioner den här senaste veckan bara. Har plaskat runt där nere i källaren ett antal gånger redan.


Kommentarer
Postat av: Anso

Hej och kul att du hittade till min blogg! Va du också på FK 16:30? Lustigt i sådana fall =) Kikade igenom lite av dina blogginlägg och kan konstatera att vi har likadan skötväska (vi har den svarta), likadan Pingu-barnvagnsleksak och likadan speldosa föreställande en räv från IKEA, haha! =)

2011-01-22 @ 08:48:07
URL: http://pyret.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0