Bm besök i vecka 36

Skickade iväg Sebbe att åka med grannen imorse till jobbet, då vi bara har en bil just nu, och jag behövde kunna ta mig till barnmorskan. Kom just därifrån, och allt såg fint ut. Magen har växt och hjärtljuden lät bra. Ungen har fixerat sig. Det kändes som en lättnad. Nu kan hon inte slå fler kullerbyttor och allt är upplagt för en vanlig vaginal förlossning.

Dagens planer är att ta mig igenom några inspelade tv-program (haha, jag har ett väldigt jobbigt liv just nu). Ska ner i källaren och dona lite också hade jag tänkt.

Ikväll ska vi sätta en easy cover uppe på väggen i sovrummet. Jag kanske inte borde, men det handlar om tre våder, så det ska fasiken inte vara nåt problem. Sebber får måla den på söndag och sedan får vi försöka sätta upp trädtapeten till veckan. Can't wait.

Vi är nu inne i vecka 36 (35+0).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0