Bedrest

Har världens energi idag till att göra saker. Började städa och sortera lite saker på övervåningen, men var tvungen att ge upp efter ett litet tag eftersom varje steg jag tog fick jag ont av och sammandragningar. Tycker det är helt otroligt att vissa som gått igenom flera graviditeter inte ens vet vad en sammandragning är. De som aldrig känt av en enda. Här går man själv och får dessa "stenar" i magen hela dagarna. Nog för att jag är van, men nu har det börjat smärta också.

Känns som att jag har husarrest...

Barnens Hus ringde igår och berättade om ett specialerbjudande de har till och med torsdag. Att vi som ska handla för en massa, massa pengar kommer att kunna hämta ut värdecheckar för varje tusenlapp vi spenderar. Vi kan bara inte gå miste om detta, så redan imorgon åker vi och hämtar ut vagnen! Så spännande.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0