Ny vecka, 38+0

Idag går vi in i vecka 39! Och va förvånad jag blev när jag gick in och kollade kalendern. Trodde att vi hade två veckor kvar till Bf, men det visade sig att den 24 februari är en torsdag. Tydligen räknar barnmorskorna här i Västerbotten att 39+6 är Bf, och inte 40+0. Så nu är det helt plötsligt bara 12 dagar kvar :)

Från klockan 21-06 inatt hade jag värkar med 5-10 minuters mellanrum. När Sebbe klev upp stannade allt av. Som vanligt. Detta driver mig till vansinne. Sätt igång på riktigt för tusan...

Hade gärna åkt till stan idag, men det är alldeles för kallt att släpa sig iväg till bussen i snigelfart. Häromdagen när jag var ute på promenad kom Sebbe körandes mot mig, och i bilen hann han tänka både det ena och det andra om den vaggande ankan som kom gående längs vägen. Precis när han var jämsides tvärbromsade han och insåg att det faktiskt var jag som var ute och gick. Hade tydligen sett rätt roligt ut. Det går inte fort just nu i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe! Du får tänka att du går för två nu och det är det inte alla som gör! :) Jättelycka till med allt!

Kram Helena & Hampus

2011-02-11 @ 20:29:57
URL: http://helenahillan.blogspot.com
Postat av: Linda

Hehe, precis. Men det ser nog väldigt lustigt ut! Håll tummarna för oss att förlossningen sätter igång snart, man börjar bli redigt less...

2011-02-11 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0