Nada

Nu verkar vi ha hamnat i en ny fas i den här graviditeten, där absolut ingenting händer. Efter att ha haft sammandragningar dagligen sedan vecka 18, och nu smärtsamma förvärkar varenda kväll i två veckor har allt bara stannat av. Har knappt känt av något sedan i torsdags. Jag flyger nästan fram här hemma också, då jag inte alls har särskilt ont längre. Det är fortfarande bökigt att resa sig upp och vända sig i sängen till exempel, men när jag väl tagit mig upp kan jag trippa omkring hyffsat lätt.

10 dagar kvar. Jag gissar fortfarande på att hon kommer ut den 7 mars, allt för att jäklas extra mycket :)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fin mage du har! Du ska se att hon nog kommer snart men jag förstår att det är jobbigt att vänta. Skönt att du känner dig bättre nu iallafall. Håller tummarna för att hon bestämmer sig snart :)



Kram

2011-02-14 @ 15:02:51
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0