Lazy girl

Man blir verkligen latare och latare ju längre man tvingas vara hemma. Nu händer inte nåt här. Jag går från köket till vardagsrummet för att göra frukost och lunch, och sedan tillbaka igen. Slänger max in en tvätt och drar dammsugaren, men annars är det helt lugnt. Det är just så pass att jag har energi att laga middag tills Sebber är hemma från jobbet.

Har knappt ont längre, förutom i ryggen då (vilket känns underbart), men är väldigt orkeslös. Kan sova hur länge som helst. Nytt är dock att jag badar i svett på nätterna. Är uppe och byter tröja ibland två gånger per natt. Sover jag utan har jag fläckat ner lakanen alldeles för mycket med tuttmjölk så det slipper jag gärna. Sebbe för den delen också. Dock tycker han att det är väldigt roligt att jäklas så han kladdar på dom extra mycket så att det far överallt, haha :) Läcker mer än nånsin nu, särskilt på vänster tisse.

Saknar jobbet lite, och hade gärna åkt in och jobbat en stund om det var möjligt. Fast det inser jag ju att det inte skulle gå såklart.

Har packat klart skötväskan och grejjerna vi ska ha med till förlossningen nu. Får hoppas att man har tankarna med sig så att man får med sig kameran, mobil laddare och mat och sånt också då det väl är dags.


Vad gissar ni på för datum?
Sebbe har gissat på idag, så han får vi nog stryka eftersom det inte finns några som helst känningar på bebis just nu.
Jag tror på 7 mars. Eller att vi går så långt över tiden att jag måste bli igångsatt.
Blivande farmor har sagt den 20 februari.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag skulle ha sagt den 29e men det är ju bara 28 dagar i februari så det får bli 1a mars

2011-02-18 @ 12:33:48
Postat av: Anso

Hej! Hoppas du mår bra och att det får bli din tur snart... Är det lugnt nu innan förlossningen så unna dig själv lugnet, för sedan blir det mindre sömn även om man tycker att man får sova lite redan under graviditeten! Jag gissar på 23 feb =)

2011-02-19 @ 10:08:21
URL: http://pyret.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0