3 år!

Idag firar vi våran 3-års dag tillsammans! Sebbe lagade en tre rätters middag till mig dagen till ära. Räkröra till förrätt och stek och potatis till varmrätt. Till det avnjöt jag ett alkoholfritt vin. Ganska mumsigt faktiskt. Efterrätten är ännu inte intagen då vi väntar besök av Samuel och Anne alldeles strax. Dom får äta tillsammans med oss :)

Har tagit mig till stan idag och gått på barnloppis. Det var fruktansvärt. Ville bara hem. Ett varv runt räckte gott och väl, sen höll jag på att stupa. Rygg och bäckensmärtor av det värsta slaget. Kändes så skönt att sätta sig i bilen och köra hem.

Nu blir det att sätta sig i soffan resten av kvällen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0