Sveriges snyggaste pepparkakshus

Ja, vad säger man...



Min normalt händige sambo schasade ut mig från köket igår kväll för han skulle minsann ge sig på att göra ett pepparkakshus. Vart han hade fått den idén från har jag ingen aning om. Det är ju inte direkt så att Cindy har någon nytta av det än. Sebbe var nog mest sugen på att äta upp den senare skulle jag tro.

Ja, ni ser ju resultatet av hans verk :) Himla fyndigt att nonstop'en på nocken står rakt upp kan jag tycka. Väldigt genomtänkt hela skapelsen, haha. Han har till och med ritat dit några hjärtan, så det var ju snällt.

Hur som helst, nästa år tar jag hand om pepparkakshus fixandet i denna familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0