Jul

Våran älskade unge har nu fått firat sin första jul. Själv har hon ju knappt någon aning om vad som händer, men själv blir man ju lite tårögd och undrar hur fort tiden egentligen går.

Vi firade Cindys morfar dagen före julafton, och fick kika in i deras nybyggda huset som bara står och väntar på skickliga hantverkare. I mars är det som sagt inflyttning, och självklart blir man ju lite avis med ett vardagsrum som har en takhöjd som man själv bara drömmer om, fantastiskt fina fönster, golvvärme i hela huset och massa detaljer som är så himla uttänkta att man bara står och gapar.

Julafton firade vi hos Cindys farmor, och det var så jätte mysigt. Stillsamt och härligt, precis det lillan behövde. Hon somnade och sov som en stock både i vagnen och bilen. Att sedan lyfta över henne till spjälsängen hemma är hur lätt som helst.


Oj, va mycket julklappar tyckte Cindy.

Klappa farmors nya hund (den femte!) var rätt så intressant.

Spana in nallebjörnen som hon fick av farfar tog ett litet tag också.

En ny vintermössa fick man också, och en jätte stor enhörning.

Vi tackar för alla fina julklappar vi fick, så himla mycket fina saker. Jag fick mig en heldag på Iksu Spa av min gubbe. Där ska jag lägga mig ner och få massage, och gå på träningspass och bara njuta av all lyx jag ska få skämma bort mig med.

Hoppas att alla ni där ute också haft en underbar jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0