25 åringen

Det är ingen vanlig dag idag, ne, för det är ju min födelsedag... Hurra, hurra hurra!

Cindy uppvaktade mig redan klockan 05.30 när Sebbes klocka ringde. Då fick jag mig lite slit i håret, och sparkar i magen, och jag hoppas att det betyder att hon tycker om mig :) Efter lite välling, fick hon och jag sedan en sovmorgon till 08.30.

Dagen har gått i ett, då jag bakat, städat, tvättat och massa annat medans hon sovit. Tyvärr har jag inte ens hunnit gå utanför dörren, så lite frisk luft skulle sitta fint imorgon.

Ikväll har vi haft besök av både Cindys mormor och hennes karl, morfar och hans sambo och farmor med hennes gubbe. Jag fick mig en himla massa bra saker, så än en gång tack för alla presenter!

Nu tycker jag att jag gjort mig välförtjänt av lite massage av snubben, så det tänker jag gå och få :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0