Tjälsprick

Våran uppfart och delar av gräsmattan har spruckit på precis samma ställen som vi såg förra året. Det gick dock till sig efter ett tag, men nu lutar det så mycket på vissa ställen att när jag ska styra barnvagnen är den nästan på väg att tippa. Det ser inte fint ut för fem öre.






Vi brukar prata om att vi vill lägga plattor runt groventrén som syns här ovan, men det lär ju bli svårt med tanke på hur mycket som det rörs på i marken.

Igår satt jag förresten ute och lapade sol i 15 plusgrader medans bebis sov i vagnen. På altanen hade vi 45 grader, och jag hade lagt mig på en vippstol "precis mellan ute och inne". Så skönt. Idag som ni ser har vi gråmulet och dant, och endast 3 grader varmt. Vill ha lika mycket vår som igår tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0