Lunket

Ny arbetsvecka för Sebbe. Nog är det bra skönt när man får vara hemma tillsammans på helgerna. Synd att de två dagarna alltid går för fort.

Ikväll kommer morfar, min pappa alltså, och bjuder oss på mat. Passar perfekt då mitt matlagningsintresse är lika med noll. Det känns som att man äter samma, samma hela tiden... Så jäkla trist att tugga likadana maträtter vecka efter vecka. Borde skaffa mig lite inspiration och definitivt försöka mig på en veckomatsedel. Tur att Sebastian har lite mer förslag och gillar att stöka i köket mer än jag.

Har just varit ute och styrt runt på Cindy i en timme, och för en gångs skull så var det vindstilla. Gråmulet och dant dock. Har kunnat öka farten lite mer då det börjar kännas okej i fogarna att röra på sig. De sista 9 graviditetskilona på mig vägrar att försvinna, men samtidigt borde jag acceptera att det faktiskt bara var en månad sedan jag fick barn. Bara till att gilla mjukisbyxorna ett bra tag till!


I famnen hos äldsta kusinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0