Gäsp

Det känns som att vi har klivit ett steg bakåt när det gäller nattsömnen. Under två, tre veckors tid sov skruttan sex timmar i sträck och nöjde sig alltså med ett mål mat per natt. Nu är det två eller tre gånger som gäller. Hon sover alltid dock 4,5 timmar under det första passet, så man själv är hyffsat pigg, men efter det vaknas det varje timme.

Just nu går mina ögon i kors, och hur jag än gör för att försöka somna nu när Cindy sover så är det helt omöjligt. Precis som igår då jag sa att jag skulle ta en lur, så var det tvärt omöjligt. Har dessutom träningsvärk efter krattandet igår så hela kroppen känns helt mörbultad.

Idag har jag egentligen ingen lust alls att stanna hemma, men Saaben är på verkstad under dagen, och att stoppa in lillan i skruttbilen hade jag inte heller tänkt att göra. Får ta mig ut och fortsätta med vårbruket på gården istället.


Cindy vinkar till kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0