Bear fear

Promenaderna som jag brukar ta börjar bli lite tråkiga då jag mest kan trava fram och tillbaka på samma väg genom byn. Mina "skogsprommisar" som leder till mindre byar vågar jag mig inte längre på. Björnarna har ju vaknat nu i veckan! Dom är säkert vrålhungriga och när de skulle få syn på den svarta barnvagnen skulle det nog vara färdigt med oss. Usch, jag har mardrömmar nästan varje natt om att jag och lillan blir uppätna.

Rädslan är faktiskt befogad, för vem man än pratar med här omkring så varnas man om vart man ska gå, då de förra året sågs fem björnar efter min favvoväg.

Får fortsätta efter asfaltsvägarna helt enkelt. Tur att man stöter på folk varje dag man kan stanna och surra med ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0