Bara två hemma

Slarvern Sebbe hittade inte igen bilnycklarna imorse då han skulle åka iväg till Nordmaling för att spela cup. Vi letade överallt och på de mest konstiga ställena. Till och med i soptunnan i carporten. Som tur var kunde vi plocka fram extranycklarna och han kom iväg i sista sekund för att hinna till första matchen. Två minuter efter att han farit tittade jag i hans mobilficka på byxorna, och självklart låg de där.

Så här brukar det se ut rätt så ofta när vi ska någonstans. Bilnycklarna är alltid borta. Hur svårt kan det vara att lägga ifrån sig dom i hallen när man kommer in? :)

Jag och gumman är alltså ensamma idag då det ska spelas matcher hela dagen. Är sugen på att gå ut för solen skiner, men tyvärr blåser det fruktansvärt mycket och jag är så rädd för att ställa till med problem för mina tuttar. Hoppas det lugnar ner sig på eftermiddagen så vi får gå ut och andas frisk luft.

Cindy sov förresten igen till 04, snuttade lite och somnade sedan om igen till 07. Vilken drömunge.

Igår gick jag och bebis till afterworken här i byn, så alla fick kika på nykomlingen. Hon var som vanligt snäll där hon låg medans jag kunde äta lite mat.

Ikväll har min mamma spelning med hennes band, så det är bara till att önska henne lycka till! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0