Det var det de.

Är trött, så trött. Kom på att jag inte skrivit något på bloggen på hela veckan. Vi har jobbat såklart, och här hemma har vi inte pysslat med så mycket förutom lite målning av tak uppe i musikrummet. Vi har saker överallt eftersom vi tömt två rum uppe på saker och stuvat runt lite överallt. Altanprylarna har vi också plockat ihop då vi höll på att slipa. Nu ser vårat hem ut som det där som dom visar på teve, typ "hoarders", samlare. Vi har några gångar vi försöker ta oss igenom och gång på gång välter vi ut grejjer. Nu måste vi försöka skynda oss att få det här klart för det är hemskt jobbigt och äckligt för den delen också.

Igår var vi en sväng på barnloppisen på Nolia och fick med oss en gammal gunghäst i trä och några barnböcker. Har tänkt måla upp hästen, så kommer den bli riktigt fin. Jag fick också med mig några nya tröjor och mamma-strumpbyxor från Hm.

På kvällen var vi hos mammas gubbes 50-års fest och deras gemensamma inflyttningsparty. Mammas band var där och spelade och dom är riktigt bra. Mamma är så himla duktig på att sjunga =) Jag och Sebbe dansade så jag fick så ont i höfterna och ryggen att jag knappt kunde sitta senare, men det var det värt.


Kommentarer
Postat av: brorsan

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/medicin/article7731778.ab



kolla den där länken!

2010-09-07 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0