Barnkladd och annat

Det jävlas för oss där uppe med målningen. Vi är inte riktigt nöjd med färgen så vi måste köpa en ny tills i helgen. Vi kommer ingenstans som det är nu... Pust.

I helgen får vi finbesök av Joanna och Edwin som ska stanna över natten dessutom. Ska bli så kul att ha en liten skrutt i huset som kommer pillra på allt han ser. Mysigt att vakna upp med en bebbe i det blivande barnrummet =) Har varnat Sebbe att han förmodligen kommer slita i alla hans teknikprylar och sladdar så antar att Sebbs kommer sitta på helspänn och kolla att allt går rätt till, hehe. Jag och Joanna ska ta oss en sväng på Barnens Hus och Babyproffsen för att klämma och känna på barnvagnar och sådant. Känns bra att ha med någon som är erfaren och har lite koll.

Så här hittar man oftast gubben under matlagningen (och hör på maken, numera är det jag som lagar de flesta middagar!) Hur tusan gick det till egentligen? Jag som helst håller mig så långt bort ifrån köket när det ska tillagas någonting har blivit kocken i familjen. Än har han inte klagat på något så antar att det smakar okej i alla fall =)



Sebbe sussar i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0