Uppdatering bebis

Legat i soffan och slappat mest hela kvällen. Har varit lugnt i magen de sista dagarna, men nu kändes allt som vanligt igen. Sparkarna känns ungefär i navelhöjd. Lillan verkar också tycka det är hemskt roligt att störa mig med att trycka på blåsan. Typ jämt. Sitter i lastbilen om dagarna och kan ena stunden känna att jäklar vad jag kommer kissa på mig när som helst, för att i nästa känns det helt okej. Hon verkar böka på där inne mycket även om man inte känner de där karatesparkarna jämt.

Känner mig dessutom piggare än vad jag gjort på flera veckor, om inte månader till och med. Sover gott om natten och känner mig utvilad på morgonen, även om väckaren ringer 04.45. För övrigt en omänsklig tid, men det går jätte bra. Höger höft har jag däremot gett upp hoppet med. Den säger aj aj hela tiden, och vid slutet av dagen vankar jag fram.

Har 1,5 kilo kvar tills jag passerar +10 kg. Shit, vart ska det här sluta...

Tuttarna läcker och har sig varje natt och morgon. Oftast har jag sölat ner även Sebastians sida av sängen så han får nöja sig med den allra yttersta kanten, medan jag sträcker ut mig på resten av den 180 cm breda sängen. Han är inte direkt så kramvänlig när jag är alldeles mjölkig, haha ;-)

Ska göra ett sista ryck nu innan herr S kommer hem från spel hos grannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0