Sleepy boy

En helt utarbetad karl ligger på soffan och sussar efter middagen. Tycker han gör det bra som går upp på morgonen och att han vet att jag får ligga kvar hur länge som helst. Tyvärr har jag börjat sova alldeles för länge på morgonen den senaste veckan. Måste börja ställa klockan för det är desto svårare att gå och lägga sig samma tid som Sebbs på kvällarna. Det är dessutom inge roligt att gå isäng på olika tider.

Nästa vecka är det dags för jobb igen och jag peppar. Tycker det ska bli roligt, främst att träffa folk igen för man blir väldigt konstig, och lat, av att bara gå hemma. Jag laddar och jag hoppas på att jag ska klara av detta. Så fort jag får mitt moderskapsintyg ska jag skicka iväg en ansökan om havandeskapspenning och detta skulle innebära att jag skulle få sluta till jul. Min ansökan bara måste gå igenom, det finns inget annat alternativ. Jobbmässigt betyder det att jag har 11 veckor kvar att kämpa mig igenom.

Ska väcka gubben nu så att han fortfarande har en chans att somna senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0