Halva tiden klar

Befinner mig förresten i mitten av vecka 20, vilket betyder att jag gjort halva tiden nu. Skulle inte tycka att det gjorde nåt om tiden gick liiiite fortare, men dom säger ju att efter den här milstolpen så rullar det på i högre fart.

Har legat stadigt på +3,5 kilo, men sedan förra veckan måste jag ha ökat nästan 3 kilo till. Tycker själv att magen inte växer så mycket, men antar att den måste göra det. Har mina mysstunder med lillan, särskilt på morgonen och sedan eftermiddagen då hon gillar att buffa och sparka. Tycker sparkarna har kommit lite högre upp, och ibland verkar hon ligga och sparka på sidan och ibland i mitten. Med de riktigt starka sparkarna kan man nu se på utsidan, vilket är väldigt häftigt. Så fort Sebbe ska försöka känna blir hon dock alldeles stilla. Typiskt =) Längtar tills även han kan känna våran flickas puffar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0