Go travel

Fick förresten bekräftelse på en kurs genom Transport som jag "tydligen" anmälde mig till i våras. Nu var jag visst anmäld och kursen är redan om 1,5 vecka. Tycker att det var att vara lite för sent ute. Har ju inte kunnat säga till på jobbet heller. Kursen är dessutom fem dagar på Höga Kusten Hotellet. Att åka bort själv just nu känns inte alls särskilt peppande, och när jag hade luskat lite vad det fanns att göra på hotellet var det bara sådant som jag inte får göra. Bada i bubbelpool, sitta i massagestolar, basta, hänga i baren. Inget för gravida alltså.

Något som är positivt är att jag slipper slita på jobbet, frysa och att jag dessutom tjänar några hundralappar extra. Att sitta åtta timmar om dagen med foglossningar och den ständiga tanken på att få kissa jämt hör till nackdelarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0