Dunk dunk

Har spenderat min sista sjukskrivningsdag begravd under täcket och med en kudde på huvudet. Redan när herr S drog på jobbet imorse vid sex tiden kände jag att det skulle bli en skitdag. Sprängande huvudvärk och medföljande illamående. Kändes som att jag skulle svimma när jag stod upp så det var bara att strunta i dagens planer och ligga still istället. Ringde barnmorskan för att boka om min tid tills nästa vecka och berättade då om migränanfallen som jag har haft några gånger nu. Just på tisdag när jag har min tid så samarbetar dom med läkaren på BVC så jag kanske skulle få smita över och få några starkare piller utskrivna, för alvedon biter inte ett dugg på detta just nu. Hon sa även att om detta (vilket det förmodligen är) är gravidrelaterat var det inte så mycket att göra åt saken. Vilket jag förstås hade på känn. Ibland önskar jag att jag kunde dela upp den här graviditeten med Sebastian litegrann. Det är så mysigt på alla möjliga sätt och jag älskar min växande mage och livsteckena från lillan där inne, men please, ta bort alla jobbiga symptom.

Ska bli roligt att komma på jobbet imorgon. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0