Rätt tight

Bilden på foten som sticker ut från magen var alltså inte min. Tror det var nån som fått för sig det =) Har ingen pluppnavel och har heller inte fått det där mörka strecket längs magen. Men det är hur som helst en av de coolaste bilderna jag vet. Får slänga upp magen senare och så får Sebbe vara beredd på att fota lillans fot eller hand eller vad det nu kan vara som puffar utåt.

Imorse var det riktigt burrigt att vakna. Minus 18 här hemma, och till och med ner mot 22 grader kallt på väg in till jobbet. Tur det är lite "varmare" i stan där man ska hålla på att jävlas med kalla lastbilar. Sebbe boy har dessutom inga långkallingar så hur han tar sig genom dagarna har jag ingen aning om. Han är ju en riktig slarver så hans förra måste ha kommit bort någonstans, så vi köpte nya när vi var på Ica Maxi senast. Jag höll på att både skratta och pinka ner mig när han skulle ta på sig dom för han såg inte klok ut. Dom gick knappt att få på och satt som ett korvskinn och skar in på både vaderna, låren och de gick bara halvt över rumpan. Tyckte att vi tog i med storleken men tydligen så räckte det inte riktigt ändå ;) Måste införskaffa ett par nya så han slipper frysa så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0