Påfyllning

Vi har just haft pelletsbilen här, så nu har dom blåst ner 3 ton i källaren som bara väntar på att eldas upp. Hua. Det är väldigt lättsamt att elda med pellets då det är plusgrader, men nu när det är så kallt så ser man bara hur pengarna brinner upp. Har dock en billig uppvärmning, så ska väl inte klaga egentligen. Och väldigt lättsamt för mig just nu som har så ont, så jag lyfter inte många hinkar ska ni veta. Karlajobb kallar jag det.

S gjorde illa sig i både knäet och nacken igår på matchen, så han är inte riktigt hundra i kroppen. Att det ska vara så mycket skador i sport! Hoppas att det går över fort.

Lillan fick visst för sig att lägga sig på sniskan, eller tvärsöver, i magen idag. Så hon sparkade och hade sig på min sida. Typ där man har sina "lovehandles". Konstig brutta som huserar där inne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0