Inte kallare än så här tack

Medans jag var borta grejjade herr S på med en hel del saker här hemma. Eller egentligen tror jag han mest passade på att ta det lugnt. Bilen tvättades och vaxades i alla fall, så nu ser den ut som att den kommer direkt från fabrik. Så gött att titta på. Och lukta på för den delen med.

Han monterade även gamla vardagsrumsdörren till källartrappen. Det ser verkligen förjävligt ut, och kommer aldrig vänja mig med att den sitter där. Tanken är väl hur som helst att vi ska spara lite värme här uppe då vi inte har några element på där nere. Så fort vintern är över så ryker den där dörren fortare än kvickt.


Ikväll spanar jag på teve och Sebastian har dragit till stan för att spela innebandy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0