Vill ha, vill ha...

En däckstol, eller rättare sagt två, står på önskelistan att ha på altanen i sommar. Finns i en hel del utföranden, och jag har provsuttit minst fem olika på butiker runt omkring i stan. Visst är det lite skillnad, men när man tittar på priset så föll jag för Julas modell. Den skulle jag lätt kunna måla vit och så skulle den vara färdig att ställas fram. Pallen köper man naturligtvis till. Och allt det för ca 420 kronor.


Mios modell kostar 1390 kronor.


Tvingade ner Sebbe-boy i en liknande på K-rauta idag efter jobbet, och han fastnade direkt faktiskt. Trodde att han skulle döma ut dom på en gång, men han gillade den skarpt.

Tänk, då skulle jag och gubben kunna glänta lite på glasdörrarna på altanen och sjunka ner i varsin sådan här med ett glas vin i handen och titta ut över våran tomt och njuta en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0