Back in business

Äntligen har vi tagit oss ur sjukträsket, så nu känner vi oss hyffsat pigga och glada i alla fall. Dock ligger S just nu och sussar en sväng före middagen. Det är roligt att han snarkar som ett monster när han bara tar en lur, men absolut ingenting när det är den "riktiga" sovtiden.

Hursomhelst, sitter och planerar våran lilla semester ner till Helsingborg den 9-14 juni. Kollade just kartan och blev riktigt glad när jag såg att Ullared, bara ligger 14 mil från våran camping, så nu tror jag allt att det blir en liten omplanering och boka en stuga först i just Ullared, för att sedan dra vidare till Helsingborg och Sofiero. Det kommer bli en hel del bilkörning, shopping, musik och mys, och nu känner jag mig riktigt, riktigt taggad. Har gruvat mig för att ta bilen så långt, men det ska nog gå bra.

Så det borde bli något sånt här...
Onsdag: Köra till Stockholm. Sova hos Sebbes syrra.
Torsdag: Fortsätta mot Ullared. Ta in på camping.
Fredag: Shoppa!
Lördag: Sightseeing i Helsingborg. Mark Knopfler på kvällen.
Söndag: Vända om upp mot Stockholm. Stanna på minst 3 stycken Ikea, hehe :)
Måndag: Sista biten till Tväris.

Nu ska vi laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0