Nytt i vardagsrummet!




Kommer ni ihåg det här vardagsrummet? Så fort vi flyttade in i september målade vi om fixade och det vart en grön fondvägg. Jag tyckte om den ett tag, men lessnade väldigt fort, så nu har äntligen det fräscha orange flyttat in hos oss!












Och som ni kanske ser så är mina kubhyllor från Bolagret äntligen uppe! Är supernöjd! Dom passade så bra mot den orange väggen.



Här är den nya lampan med textilsladden och korgen som jag nämnt tidigare. Också från Bolagret. Blev en cool effekt av att låta lampan ligga lite slarvigt i korgen av metall.





Tillsammans med den oranga hästen i fönstret och pippifåglarna på väggen bland annat, så går det numera ihop alltihopa.







Gillar ni det??



Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad snyggt ni har fått det i huset :-) Linda, vill du inreda min lägenhet i Stockholm? ;-)

2010-03-14 @ 18:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0