Thank God it´s friday

Sitter med ett glas vin och njuter av helg. Sebastian ligger dock nerbäddad i soffan helt och totalt färdig. Han har varit hemma hela dagen och är riktigt risig. Stackarn. Hoppas att han hinner bli bra i helgen och att jag slipper smittas, nu när vi ska till Göteborg nästa vecka.

Idag hade jag mitt möte med chefen, stor chefen för Schenker och en hel del andra människor med viktiga uppdrag. Gick riktigt bra tycker jag. Dom tog min begäran på åtgärder på allvar och kommer se till att det blir en del ändringar. Tycker det är riktigt roligt faktiskt, trots att man blir lite smånervös inför sådana möten.

Imorgon ska jag in till stan en sväng och se om man kan hitta sig nåt nytt i klädväg. Känns som att man behöver en uppdatering i garderoben, fast samtidigt springer man omkring i sina skitiga jobbkläder tio timmar av dagen och när man kommer hem hoppar man i ett par slitna mjukisar, så egentligen behövs det väl inte. Kan ju vara roligt att få göra sig fin någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0