Slapp brud

Idag liftade jag hem med Lycksele Transport, då Sebbe skulle stanna i stan och klippa sig och sedan spela innebandy match sent ikväll. Därför passade jag på att äta varma mackor till middag, något vi aldrig gör. Dessutom har jag sovit i soffan, vilket S avskyr att jag har en förmåga att göra. Och nu ska jag gå och ta en onödigt lång dusch, som definitivt inte är populärt hos min karl :) Men någon gång måste man ju ta tillfället i akt att bara göra såna grejjer...

Jag har för övrigt en lastbilsvecka, vilket är himla skönt. Har dock varit livrädd för att all snö och is som ligger på taket ska rasa ner på andra bilar och människor, så har tokkört i svängar och tvärbromsat för att försöka bli av med det, och det har hjälpt kan jag ju säga. Det har bara dånat när det mesta skjutsat av. Nog känns det lite vårigt när det tinar så mycket som det gjort idag.

Vi har för övrigt köpt ett lamm som vi ska hämta upp imorgon. Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0