En riktig Tväråbäcks bo

Jajjemen, igår klubbades mr. Sebastian Stenberg till styrelsemedlem i TIF (Tväråbäcks Intresse Förening), i två år. Tror han är lite mallig ändå, hihi. Var hur som helst trevligt igår kväll, då vi fick träffa lite folk härifrån byn. En tant ville ha med mig i festkommitén, även kallad serveringsgruppen, och jag kunde väl inte riktigt säga nej. Det hon dock inte vet är att jag ju är värdelös på att baka, och inte heller dricker kaffe, vilket verkar vara det viktigaste som finns i mångas liv. Tror jag får ta att börja öva på att baka nån liten kaka, så att man inte behöver skämmas till den gången jag ska ha med mig nåt.

Nu har vi också satt upp rad 5 av 8 på väggen i hallen. Det närmar sig... Börjar bli lite less då det inte alls är likt oss att ta så lång tid på oss. Normalt brukar det säga swosh och vi har ett projekt klar, men nu har vi väl hållit på sen i slutet av november med hallen.



Den här lampan skulle jag gärna vilja ha... En exakt kopia av modellen från 1969 av Christian Girard.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0