Snälla jord, flyg iväg?

Pjuh... Efter två vändor till återvinningen med jord och gräs, och ett jäkla springande efter dom där maskrosorna känner man sig verkligen mör i kroppen. Det värsta av allt är att vi har två lass kvar att köra och skotta på släpvagn. Jag sa till gubben när vi höll på som slavar att det här var banne mig det värsta vi gjort. Och när jag tänker efter med så mycket som vi har provat på med husrenoveringar och utejobb så tror jag nästan att det är sant. Vilket fruktansvärt tungt, men framförallt tråkigt jobb. Nu får det ta och bli torsdag så att vi blir av med den enorma jordhögen någon gång.

Dagarna tickar förresten neråt och man börjar verkligen få resfeber. Tänk att vi bara jobbar fem dagar till innan det bär av :)

Nu är det Veronica Mars och lite massage som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0