Nedräkningen har börjat

Här på bloggen händer det inte så mycket nu för tiden har jag märkt. Dagarna och kvällarna bara rinner iväg. Ikväll hade vi som plan att skotta upp ett jordlass för att sedan åka iväg med det till skroten, men istället fick vi besök, och mycket trevligare var väl det. Tack för titten till Sebbes pappa och farbror. Under sådana tillfällen får man ju en anledning att göra ingenting och istället fika en massa.

Nu räknar vi ner dagarna till semestern, endast sju arbetsdagar kvar. Trots att jag just skrev här ovan att tiden flyger iväg så tycker jag att den släpas och går fruktansvärt sakta när jag tänker efter. Vilken tur att vi har hyffsat tidig semester, tror inte vi hade stått ut nå längre.

Ska plocka fram kameran vid ett senare tillfälle så att ni får se lite av våra fina fynd från resan.

Tror att det vankas massage för lilla mig nu... :) Man får ju vara glad att man har en sån snäll karl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0