Mys kväll med utgång

Äntligen helg hörrni! Smaskar godis i min ensamhet och har laptopen i knät och teven är på. En tjejkväll med mig själv ikväll. Ja, i alla fall till elva tiden för då ska jag till stan och möta upp Sebbe och hans kompisar och gå ut någonstans. Jag fick äran att köra, så kändes lika bra att vara hemma ett tag medans grabbarna berusade sig litegrann.

Xenon ljusen vart riktigt, riktigt bra. Vi ser upp till trädtopparna och hur långt som helst. Känns tryggt att köra från E12'an korset nu.

Jag och söt ska förresten på en skyddsombudsutbildning i Göteborg den 16-18 februari. Våra chefer har dock bokat oss på olika avgångar från Umeå, så vi får åka på plan med 2,5 timmes skillnad. Känns jobbigt. Särskilt när Sebbe är lite rädd för att flyga. Men det ska nog gå bra ändå. Vi åker dit ner på kurs 2 lite senare också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0