Let's dance

Har varit på After work här i Tväråbäck. Och kan ni tänka er, det var bara jag och Sebbe med ett annat par. Hehe. Vi satt fyra personer i en gympasal med ett bord och tända ljus. Normalt brukar det vara mellan tio och tjugo personer, men jag lovar, det här var lika trevligt. Ganska mäktigt ändå. Vi hade med oss kyckling och sallad och en massa gott och satt och surrade i ett antal timmar.

Men största och bästa grejjen ever är att min älskling (som hatar att bjuda upp till dans, fast han vägrar att erkänna att det är kul), ville dansa med mig ikväll här hemma. Vi har farit runt hela vardagsrummet och matsalen i både bugg och foxtrot. Så jävla roligt! Han är så underbar. Trots att jag druckit en massa vin och är ganska flamsig så gick det bra, och jag njuter. Min Sebastian kan, och överraskar när man minst anar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0