Misslyckades igen!

Andra försöket av min bakning. Nu med alla ingredienser och bakplåtspapper. Det gick åt helvete ändå. Vart stenhård, och såg ut som en kebabrulle. Är så himla besviken. Förstår inte vad som blev fel? Jag skyller på receptet eftersom jag följde det slaviskt. Nu tror jag att jag struntar att vistas i köket. Tror Sebbs får vara kungen där ett tag till.

Vi har nu förresten äntligen köpt våran Black & Decker sticksåg med gering. Roligt att få börja med mina projekt med mina egna verktyg.

Och det vi absolut inte skulle göra när vi hade ätit var att lägga oss i soffan och titta på film. Tyvärr så var det precis det vi gjorde och det slutade såklart också med att vi somnade båda två. Jag låg på hans axel och när jag vaknade hade jag dreglat ner hela han. Typiskt. Jag är både dålig på att baka och kan inte heller sova utan att måsta kallas dregelapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0