Karl fri

Blev ensam här hemma då Sebbe åkt in till stan för att spela match. Han kunde inte hitta sina shorts någonstans, och jag brukar ju ha hyffsad koll på vart han dräller sina saker, men dom verkar vara spårlöst försvunna. Troligen glömde han dom förra matchen, men han vägrar såklart erkänna :) Det blev att köra i ilfart till Sporthuset innan dom skulle stänga, men tydligen så hann han.

Idag har jag mått riktigt pyton, helt trött och slut (och jag som trodde att vi skulle ha en pigg-vecka). Har sovit i bilen ett antal gånger idag, och nu känner jag mig helt plötsligt rätt så fräsch igen.

Jag vill till Ikea i helgen, och har försökt övertala Sebbs ett antal gånger, men jag vet inte om jag kommer någon vart. Jag hoppas att vi kan fara i alla fall. Please gubben? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0