Husfix såklart. Vad annars?

Vilken bra dag vi haft. Helt tillägnad huset vi bor i faktiskt. En liten resa till staden och K-rauta bland annat. Nu har vi tjaffsat fram och tillbaka alldeles för länge när och vilken sorts skruvdragare vi skulle köpa. Nu blev det äntligen av i alla fall. Och hur mycket jag än kommer tycka att det är alldeles för dyrt med en skruvdragare som kostar två tusen spänn, så är det med all rätt värt det. Den kommer hålla länge. Och många gipsväggar kommer vi kunna slå upp. Idag har vi borrat fast en i hallen. Kommer ni ihåg när jag stod i pyjamas och i ren ilska bröt bort en panelvägg? Jo, just det, den har vi nu ersatt med lite repgips som kommer bli målat vit.
Lite annat smått och gott inhandlades också. Det kommer ni få se imorgon. Jag är en förändringarnas dam, och hur saker ser ut idag, kan fort ändras. Ska bli spännande.

Nästa helg bär det av till Sundsvall och Ikea. Nu har jag äntligen övertalat min snygga karl. Kommer bli sååå roligt.

Stek till middag idag. Gotta till ikväll. Och en massa mys och teve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0