Trädtapeten i nya master bedroom

Planerna på att fixa i ordning sovrummet innan Bf är snart på väg att verkställas. Min tanke på att smälla upp panelskivor på gavelväggen har jag fått ändra om lite, och nu har jag fått en ny strålande idé. Väggen ska ändå byggas ut i vilket fall som helst så lite fix och trix kommer det att krävas, men det ska gå bra. 

Det enda jag önskade mig av Sebbe-boy var en 10 liters färghink, och lika glad vart jag av att få en sådan inslagen i paket som vilket annat. Den ska såklart sprättas och det ska målas om. Bort med den hemska grönblommiga tapeten och in med nytt ljus.

Och det bästa av allt... Den här fototapeten från Decor Maison har jag beställt och väntar ivrigt på. Det tog ett tag att hitta igen den (och den låg tyvärr över budget, men den är vi värd!) och jag var så osäker på måttet, men det visade sig att det inte kunde bli bättre; 225x265 cm. Passar perfekt på gavelväggen.


Har sjuttio tusen andra idéer som ska förverkligas där inne och som tur är ligger det mesta nere i källaren och bara väntar på att sprayas/målas/göras om. Tur man samlar på sig en hel del "skrot" som man sedan kan få nytta av. Billigt och bra.

Jag längtar tills vi kör igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0