Lite puttig

Haft en liten dipp idag med mitt "braiga" mående. Haft ont i huvudet, halsbränna (andra gången någonsin, och jag förstår för övrigt inte hur folk står ut), och mått lite dåligt. Sebbe har det dock varit full fart på, han har gått lös med slipmaskinen uppe på vindan och skruvat ihop några köksstommar som vi ska förvandla till en sideboard i matsalen. Som dom flesta karlar är dom duktiga på att dra fram, men mindre bra på att plocka undan efter sig :)

Fick de nya beställda Schenker byxorna i två storlekar större igår. Fick inte igen knappen. Dock såg jag ut att ha feta trädstammar till ben då dom där vart så stora och pösiga. Prövade att stoppa ner Sebbs i ena byxbenet och han fick nästan plats han med. Känns inte som en rolig idé att än en gång börja med gummiband och dessutom gå omkring och se ut som att man gått upp 20 kg under natten. Tror inte det skulle se ut som en normal viktuppgång på en gravid brutta. Jag håller mig till mina mammabyxor och så behöver jag aldrig oroa mig över det något mer.

Under min så kallade dipp fick jag plötsligt syn på Sebastian där jag var och körde och så fort jag såg honom började jag lipa. Av ingen anledning. Bara för att skulle jag tro. Fick en kram och en puss och sedan var det bara att tuta och köra igen. Hos min kund som jag normalt lastar en hel bil hos varje gång var det lyckligt värre bara några få pallar som skulle dras på, och dessutom mutade dom mig med godis. Körde ner båda nävarna och stoppade in allt i munnen på en gång. Då ni, då mådde jag bättre. Lite gods + massa godis = nöjd gravid tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0