Helg happenings

Det rinner ur ögonen på mannen, gör ont i örat, halsen, huvudet. Svettas och fryser omvartannat. Han är inte direkt piggelin just nu. Stackarn...

Jag är förbannad för jag vann inget på bilbingon den här gången heller. Nu tror jag bestämt att det är färdigspelat för i år.

Igår var vi förresten på kräftskiva och inflyttningsfest hos Peder och Ina i deras hus i Norrbyn. Jätte fin tomt och läge. Där kommer dom definitivt att trivas. Man minns verkligen hur det kändes att börja bo in sig i sitt eget hus. Snart har vi ju faktiskt bott här i ett år =) Igår var också mormor och morfar på besök för första gången. Med sig hade dom min bössa och vapenskåp, så om allt går vägen blir det till att jaga i september. Börjas känns nervöst... Men det kommer säkert att gå bra. Största problemet blir nog att försöka få på sig sina jaktbrallor. Är nog ett antal storlekar för små nu =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0