Elak brutta

Vet ni vad? Det vart en bättre dag trots allt. Har stressat dock, vilket min bebismage inte riktigt tycker om. Känner mig dock som en riktig bitch som har elaka tankar om allt möjligt. Håller det ofta för mig själv, förutom Sebbe som får veta om alla dryga kunder eller människor som jag stött på under dagen. Nu har jag oftast väldigt trevliga och hjälpsamma kunder, men det händer att man stöter på någon riktig pain in the ass snubbe. Snälla och lugna Linda har förvandlats till en häxa (i mitt huvud alltså, skulle aldrig falla mig in att uttala orden högt). Jag tänker skylla allt på mina hormoner dock, det underlättar mitt samvete, hehe.



Vecka 14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0