Djurparksutflykt

Ja, då var vi igång på jobbet igen då. Sebbe har sin vanliga körning och jag lallar runt överallt med min lastbil jag också. Kan inte klaga över dagens körning i alla fall. Den var riktigt rolig faktiskt. Däremot plågas man på morgonen när man måste börja stiga upp igen.

I fredags var vi förresten en sväng till Lycksele Djurpark, vilket jag helt glömt bort.









Sebbe tog minst 78 bilder på varje djur och fyllde nog flera minneskort med bilder därifrån :) Hans favvo var vargarna, som jag tycker är alldeles för läskiga.



Det som roade mig mest var att det enda djur som Sebbs fick klappa denna dag var en vanlig, enkel häst som man får se hemma närsomhelst... ;) Visst ser han ganska nöjd ut ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0