Träna, sova och upp igen

Kom just hem från träningen, och som vanligt känns det väldigt bra efteråt. Sebastian har också stuckit för att spela lite innebandy i Vännäs. Sist spelade dom i över 2,5 timme, och när han kom hem sent som tusan höll han på att skrämma livet ur mig som redan hade somnat. Plötsligt stod han bara där i sovrummet, alldeles stilla, lutandes över mig och när jag vaknade fick jag en väldig fart upp och bort från sängen. Jäkla skitunge.

Imorgon är det trädgårdskurs igen, men tanten på kommunen som lovat att skicka tomtritningen verkar inte vara mycket att lita på, den har ännu inte dykt upp, så nu vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det. Tror jag får höra med en kollega om han kan hämta upp den under dagen. Om den nu är klar och uppkopierad?

Idag fick jag också kämpa med att hålla tillbaka knytnäven, eller för den delen också knäet, då en kund tror att han kan få bete sig hur han vill. Och uttrycka sig mot mig som att jag är hans gulligull. Tror jag har beskrivit problemet förut, men karln verkar tyvärr inte förstå att han är det äckligaste som finns. Dom kvinnor som måste jobba "nära" honom har säkert exakt samma tankar som jag. Typ att önska att han kunde dra någon annanstans. Långt, långt, långt bort härifrån. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0