Sussade i alla fall gott

Inatt hörde vi inga kråkjävlar, och jag är den nattens sömn evigt tacksam. Sebbe övertalade mig att sova uppe med honom, och det är ju rätt svårt att motstå :) Vi har i alla fall fixat en säkerhetssele som ska användas uppe på taket. Och det blir ju jag som får klättra upp de där 8 metrarna eftersom lill-S är fruktansvärt höjdrädd. Bara jag får ta på mig störtkrukan och skyddsmask så ska det nog gå bra. Tror jag ska mura igen skorstenen så ingen får för sig att flytta in i vårat hus igen.

Lyckades fota under den lilla tid vi hade sol i påsk. Den mesta snön på uppfarten har tinat bort. Ser dock ut som att vi kommer måsta beställa hem ett grus lass till sommaren, då det sjunkit ihop väldigt mycket.






Kommentarer
Postat av: gruslass

ett gruslass räcker inte långt bara så du vet syrran!

ni behöver mer än så! :P

2010-04-07 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0