Inneboenden igen :(

Det är ingen idé att tro att vi ska klara av det här med de inflyttade fåglarna själva längre. Vi måste ha hit antingen en sotare eller Anticimex eller något liknande. Imorse fick jag ett fint uppvaknande då en kråka eller någon annan fågeljävel skrek rakt i örat på mig. Dessutom har dom nu pillat ut en kvist genom luckan som sitter i murstocken, alltså ungefär 1,5 meter ovanför mitt huvud. Tydligen bygger dom jordens största bo precis vid min skalle. Snart lyckas dom säkert öppna den där luckan så att hela boet och även fåglarna (säkert också ägg), trillar ut och landar i mitt ansikte. Måste flytta sängen. Eller rättare sagt, jag flyttar ner till vardagsrummet ett tag.



Här flyger dom in och tror att det ska bli deras bostad. Om dom ska få bo där ska dom väl också få betala hyra, uppvärmning och allt annat. Helst hela köpebeloppet också. Inte skulle då jag flytta in i någon annans hus.

Jag blir så less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0