Huset i helvetet

Det räcker inte med möss i källaren tydligen. Nu i natt flyttade det in kråkor i skorstenen, så jag har inte sovit på hela natten. Jag och Sebbe sover ju med huvudet precis mot murstocken uppe som några av er kanske vet. Vi hade även nattligt besök av Pelle som kom igår och umgicks lite. S var bakis imorse och flyttade ner till soffan medan Pelle och jag (han sov i gästrummet) låg och lyssnade på flaxande och kraxande hela morgonen. Jag tror jag håller på att bli tokig. Det var precis som att kråkjäveln skrek i mitt öra, så nära hördes det. Imorgon ska jag ta hit någon som tar död på sådana där saker och måste klättra upp på vårat säkert 8 meter höga hus. Han får dyka ner i skorstenen och ta bort dom. Inatt måste jag ta mitt pick och pack och flytta ner i köket. Jag har redan bäddat under köksbordet.

Och just ja. Den där haren som jag berättade om som vart överkörd av tåget precis vid våran tomt. Det var förresten en katt. Vi bor tydligen på nåt jäkla zoo. Nu fattas det ju bara att det kommer upp några ormar ur toaletten.

Kommentarer
Postat av: hahahah

nu ser vi iaf vem som inte ska bo ut på landet iaf.

2010-04-05 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0