Här är vi...

Vi har varit rätt upptagna i veckan antar jag, och köksprojektet har fått ligga på is ett tag. Nu alldeles strax ska vi dock jobba lite, för att sedan åka in till stan och kolla Sebbes match och sedan ska vi träffa Ann, Samme och Emil för mat och utgång på Droskan. Blues kväll tror jag bestämt att det var. Ska bli mycket trevligt.

Min trädgårdskurs har också dragit igång. Känner mig lite besviken efter första träffen, men hoppas på att det blir bättre då vi själva får börja rita upp våran plan för hur vi vill att det ska se ut. Mycket gräs ska i alla fall bort! Jag och älsk lär väl tillbringa sommaren med att gräva bort grässvål :) Och ringa efter både grus och sten.

Från en sak till en annan så är det här förresten lastbilen jag kör om dagarna:



Nu blir det lite spackling och annat ett tag. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0