Åter igen måndag...

Nu har jag beställt en tomtritning så att jag kan ha med mig den på kursen på torsdag. Igår skissade jag upp och visade lite bilder för Sebbe-man på uteplatsen som jag haft i huvudet ett tag. Om jag får som jag vill (hehe), så blir det en 'lounge del' med höga träbalkar målade i falu svartfärg (undrar om det heter så?) och en vit spalje med ett stort runt fönster, och en del där vi ska gjuta våran grill och matplats. Allt detta ska stå på trall en bit ovanför marken och som man sedan kan sätta ner fötterna både i gräs och grus beroende på vilken sida man går ner på. Tror dock inte allt detta blir av i sommar, men man kan ju alltid drömma till nästa år...

Ikväll ska karlsloken åka till Vännäs och lira innebandy med några Tväråbäcksbor. Skönt att han får springa av sig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0